Meldkamer exposure bericht

meldkamer3

Nieuw bij TrustMark: Een meldkamer, dus 24/7 persoonlijk bereikbaar

Het liefst besparen we het onze VvE’s, maar een calamiteit kan zich altijd voordoen. Met ingang van september 2015 bieden wij daarom een meldkamerservice aan voor alle VvE’s die het beheer aan ons uitbesteed hebben. Uw calamiteit gekoppeld aan onze flexibiliteit en zekerheid! Geen ingewikkeld en duur abonnement, maar een service tegen een vaste en concurrerende vergoeding in geval van een melding.

Vanuit het verleden zijn we gewend om bij een calamiteit te denken aan brand of wateroverlast. Maar tegenwoordig hebben we ook te maken met nieuwe middelen zoals domotica (het op afstand openen van ramen en deuren, bijvoorbeeld) en zorg aan huis of gezondheidseisen die verlangen dat moderne woningen en parkeergarages voorzien worden van de meest excentrieke (luchtzuiverings)installaties. Allemaal zaken die een storing kunnen krijgen en dan daarmee de gezondheid danig kunnen schaden. Een calamiteit anno nu dus.

En een storing, dat weet iedereen, gebeurt zelden tijdens werkuren doordeweeks, maar het meest in de nachtelijke uren of in het weekend.

Sinds september zijn wij daarom een unieke samenwerking aangegaan met een professionele landelijk werkende partij die wij al langer kennen. Een samenwerking zonder ingewikkelde of dure abonnementsvormen en een afhandeling van een calamiteit garandeert op basis van een vast en interessant tarief per melding.

Daarvoor geldt 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365/366 dagen per jaar!

Dat is nou serviceverlening die “staat als een huis”:

  • 24/7 bereikbaar,
  • Adequaat handelen in geval van een calamiteit,
  • 365/366 dagen per jaar,
  • Geen ingewikkeld abonnement,
  • Vaste vooraf afgesproken tarieven per melding,
  • Landelijk erkend en gecertificeerd.

Ga naar onze website www.trustmarkvve.nl en lees meer over deze unieke dienst.